HTML

Utolsó kommentek

clead!!!! egy Ts fiú utra valója a vele egyfajta honfi társaknak!! 1 fejezet bevezetés

2008.05.30. 20:03 clead1

én egy 25 éves Ts srác vagyok! sosem gondoltam volna hogy egyszer Blogot írok és hagyok hátra nektek segítségűl. amiben minden igaz levan írva amire szükségetek lesz hogy hogyan is induljatok el ezen a kemény rögös úton!és amikor a mélybe estek talán lelkileg erőt tudtok belőle meríteni,feláltok mint mindig szoktuk össze szeditek magatokat és irány az élet cél felé! ami néha oly édesen keserű! na de hagyuk ezt a nyavajgást mert ugye a FFIAK nem sírnak!!! de egyett még mondok nektek nem kicsi ez az út és nem veszélytelen!! de megéri!!!! akor hát kezdem nektek az elejénél mivel így lesz kerek a történet kicsit írok magamról is hogy ne esetek hibákba és hogy tanuljatok belőlem!! most nem fogok orvosi kifejezésekel beszélni, hanem tisztán jól érthető egyszerű nyelven. az életemnek legnehezebb korszaka az aza időszak amikor sedűlni keztem ,mondjuk már ovis koromban észleltem na de akkor kifoglalkozott vele ugye?? de a serdülő kor az mindent meg váltosztatott,és főleg sokáig onmagam értelmetlen volt! nem értetem mi történik mért vagyok más azt hidtem ez rossz így nemis beszéltem róla senkinek. innestől bezárkósztam és innen indult el az utam!sok idő kelett ahoz hogy rá jőjek ki is vagyok,és mi ez eggyáltalán. és a legfőbb fontos része a dolognak hogy ebből hogy tudok kijutni ! pár év elteltével a tvben láttam az első ilyen műtétekről egy riportott! a Sefferéknek az első ilyen műtéti végeredményüket. ekkor egy hatalmas kő eset le és megkönyebűltem,fantasztikus érzés volt!! élni akarás és mosoly kerűlt az arcomra, ekkor rugtam be életemben elősször!! folyt köv.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tsonline.blog.hu/api/trackback/id/tr70495585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cicely 2008.05.31. 19:09:44

Ez édes, és tök jó, hogy így állsz hozzá!
Példaértékű! ;)

clead 2008.06.01. 15:42:14

gratula clead1 fantasztikus vagy ebből élet tőrténelmi könyv lesz!!!

P. Szabó Mária 2008.11.26. 22:11:20

Jó, de mitől érezted magadat másnak? Illetve mitől láttak másnak az iskolában? Ezt megírnád nekem?
süti beállítások módosítása