HTML

Utolsó kommentek

Sziasztok!

2012.08.31. 17:32 tsdani

Gondoltam, adok egy gyors élet jelet magamról, és szeretnék bemutatkozni: Sonja vagyok, 15 éves, az egyik legfiatalabb a TSO-n.

Mivel úgy láttam, hogy eléggé ki van halva az oldal, gondoltam egy kissé felfrissíteném, egy kis életet lehelnék belé, sajnos most még nincs időm rá, hogy egy hosszabb lélegzet vételű postot írjak.

Úgy gondoltam , hogy eleinte csak elmondom a gondolataimat az első néhány bejelentkezésemmel, majd a későbbiekben, ha lesz rá igény kérdezhettek dolgokat, amik után én körül nézek, információkat gyűjtök, majd ide a TSO-ra ki postolom kereséseim eredményeit.

Másik fő célom, hogy a viszonylag fiatalabb, még nem olyan informált/ bizonytalan TS-eknek segítséget nyújtsak.

Ezeket a feladatokat igyekszem majd ellátni. 

Aki fel szeretné venni velem a kapcsolatot az írjon a titok2202@freemail.hu e-mail címre (Ezt még akkor készítettem amikor titokként kezeltem ezt a dolgot)

Puszi: Sonja :-* 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tsonline.blog.hu/api/trackback/id/tr1004744252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása