HTML

Utolsó kommentek

Csak azt hiszed.....

2009.01.26. 11:51 Suneee

Az új név, nem, HRT, SRS megléte után azt gondolhatná az ember, hogy bátran hátradőlhet, és élvezheti az életet, mert végigjárta az álmához vezető utat.
Nos a helyzet magaslatán, bátran merem állítani, hogy ez korántsem ilyen egyszerű.
Valójában elgondolkodtató, hogy egy post-op nő hátradőlhet e egyáltalán, vagy hátra tud e dőlni?!?!

Azt hittem srs után majd minden jó lesz minden megváltozik, sokkal többmindent el tudok érni az új nememben, mint azelőtt. Ez sajnos nem feltétlen igaz! Valóban, sokkal jobban tudok érvényesülni mint ember, és ez igenis sokat jelent, de ettől még a napi problémák ugyanúgy megmaradnak.

Elsősorban most a külsőségekre szeretnék kitérni!
Reggelente, úgy kezdődik a napom, hogy felébredek, és belenézek a tükörbe....hmmm....szép vagy, minden ok - mondogatom magamban....
Mindaddig ezzel nincs is semmi baj, amíg olyan helyen járok ahol GG nők is vannak!

Ülök a buszon, mellettem egy szép fiatal nő. Kb egykorúak lehetünk. Azon gondolkodom, vajon ő is azt gondolja rólam hogy szép vagyok? Vajon, észre vesz e rajtam valami olyasmit, ami alapján azt gondolhatja valami nem stimmel nálam?
Amikor aztán leszállunk a buszról és ellenőrök felé sietünk, hirtelen egy férfi rámszól odaköszön -szia, szépségem- elpirulok, kihúzom magam, és egy kedves mosollyal reagálok. Ekkor úgy érzem,  hogy na azért mégsem vagyok egy elveszett nő. De amikor egy nálam sokkal szebb, jobb alakú bombanő van mellettem, és mindenki (férfi nő egyaránt) rá szegezi a tekintetét, az már bizony-bizony eléggé mélyrehat.
Akkor elgondolkodom, szidom, hogy neki mért van olyan szép alakja, miért olyan szép a bőre a szeme, a lába vagy még sorolhatnám, és nekem miért nem. Onnantól a napom szinte teljessében beszürkül. Attól a pillanattól már mindenki sokkal szebb, okosabb, szexisebb mint én és a reggeli tükörkép is hazudott...

Pedig ha tudnák, hogy mennyi mindent megtettem én azért a -"szia, szépségem"-ért... De nem tudják, és nem is fogják, mert ilyen mocskos világban élünk. Ha a hátamra lenne írva, hogy ez voltam ez lettem azthiszem még csak szimpla sziából is keveset kapnék.

Igazság szerint, tudom, tisztában vagyok azzal, hogy "mindennél van jobb", csak néha szörnyű tudatosulni azzal a ténnyel hogy önmagamnál is. Rossz érzés, hogy millió egy ezer bombanő szaladgál az utcán, és én nem lehetek az. Noha tudom, hogy nálam azért sokkal rosszabb GG nők is vannak, de akkoris.

Azt hittem, hogy srs után minden megoldódik, vagy legalábbis leszek valaki, és igen! Lettem is valaki,-egy átlagos hétköznap nő-semmi több.
Nemérgiben még erről álmodoztam, és most hogy már minden a helyén van, mégtöbbet akarok. Szebb alakot nagyobb, forrmásabb cicit, olyan külalakot ami után megfordulnak a férfiak.

Őszintén szólva, nem panaszkodni szeretnék az írásommal, nem nyavajogni,hisz reggelente mosolygom.:) Nem lehet okom panaszra, sokszor fütyülnek utánam, pozitívan beszólnak, dudálnak a férfiak. Csak ugye néha alább becsülöm magam annál, mint aki vagyok. Azthiszem ez valahol kell is, hisz akkor nyugodtan hátradőlhetnék, és kevésbé lenne izgalmas az élet!:)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tsonline.blog.hu/api/trackback/id/tr15903121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cicely 2009.01.27. 15:37:23

Hát, ez tipikus női probléma, szerintem :)

Én mindig azt mondom magamban, hogy nem szeretnék sokkal több önbizalmat. Mármint a mostaninál még valamivel többet, meg folyamatosan nő is, mióta mindenki nőnek néz, de nem szeretnék feltétlen annyi önbizalmat, mint ami egy nagyon szép GG nőnek legtöbbször megvan. Mert így legalább tudom, hogy sosem leszek elszállva magamtól, nem leszek öntelt, ami szerintem a legundokabb tulajdonságok egyike. Ez persze nem azt jelenti, hogy meghúzódva járok az árnyékban, csak amit mondtam, hogy nem arcoskodom.

A fiúk szerint az egyik legmegnyerőbb tulajdonságom, hogy nagyon aranyos vagyok, szép és szolid. Normális.
Utóbbi kettő a lényeg.
És ez jó is így nekem.

Úgyhogy szerintem ne aggódj, bár még nem láttalak sosem azt hiszem, de biztosan nagyon szép vagy, és nem szabad beleesnünk a telhetetlenség hibájába, ill. abba sem, hogy nem figyelünk a pozitív reakciókra, csak azt nézzük, hogy az a szemét dög miért szebb nálam. :)

Tudom, te azért nem tartasz itt, csak hát ismerek olyat, aki igen... az a legrosszabb, ha annyi mindent elértél, de nem tudsz neki örülni.

Metopé 2009.01.28. 20:47:05

Egyet értek Cicelyvel, abban az értelemben, hogy gyakorlatilag ez egy általános probléma! :-)

Suneee, hidd el, ha nagyobb/formásabb cicid lesz, vagy esetleg edzel és formásabb alakod (bár nem tudom mi gondod van az alakoddal), akkor sem fog leállni a hullámvasút! Minden folytatódni fog tovább. Akkor meg az lesz a probléma, hogy miért nem hosszabb a hajacskád, lehetnél még ennél is szebb, ....valóban jól írtad: mindennél van jobb.

Az egyik legfontosabb dolog az életünkben, hogy elfogadjunk magunkat olyannak, amilyenek vagyunk. Hiszen egy határig tudjuk magunkat (külsőnket vagy a belsőnket is akár) megváltoztatni, de azután már nem. És meg kell ezzel barátkozni (különben beleőrül az ember).

Úgy gondolom, hogy nem kell pánikba esned! Amíg van hajad és szép pofid, mellette fedél a fejed felett és nem utolsó sorban egy erős, komoly, boldog párkapcsolatod,- hidd el, hogy MINDENED MEGVAN!

ui.: az én hasam is lehetne laposabb, az én hátam is lehetne kisebb, az én hajam is lehetne fényesebb, dúsabb, az én fenekem is lehetne feszesebb, az én hangom is lehetne vékonyabb, stb...... - ráadásul ezer százalék hogy annak a "bomba nőnek", aki miatt elkenődött a kedved aznap,- neki is biztosan van száz efféle gátlása, mint Neked, nekem illetve mindannyiunknak.

Shanina 2009.01.28. 22:20:32

csatlakoznék az előttem szólókhoz. Nagyon jókat írtál erről te is Cicely. Ezekszerint sokunkban megvan az, hogy azért szeretnek, hogy kedvesek..stb vagyunk. Bennem is sokan csalódnak, mikor megismernek, nők-férfiak egyaránt, mivel azt gondolják, hogy egy üresfejű, festett picsa vagyok, akinek a kapacitása nem terjed túl a sexen és az egésznapos körömreszelgetésen. De az ellenkezője igaz, szerencsére :)
Sunee, neked meg ilyenkor az jusson eszedbe, hogy annak a nőnek minden az ölébe hullott, csak nőnek kellett lennie, de te amilyen utat végigjártál... hát büszke lehetsz rá. Éppen ezért vagy különleges, és mindíg emeltfővel járj :)

P. Szabó Mária 2009.02.05. 07:49:43

Hát ha már az az igazi nőknél tartunk, el kell mondanom nektek, hogy egy igazi nő sohasem elégedett önmagával. Mindig van valami baja, orra, haja, nem úgy néznek rám, nem köszönnek, nem vesznek észre, kövér vagyok, olyan vagyok, mint a piszkafa, túl férfias vvagyok, túl nőies vagyok, szeplős, szőrös a lábam, kicsi a mellem, vagy éppen nagy. Én csak annyit tudok mondani nekte, hogy 16 éves koromtól egyfolytában elégedetlen vagyok magammal. Na igen, ez egy kereszt, hisz többnyire meg tetszem a pasiknak. Az igazi nő, mint amilyen Te is vagy Metopé, pont olyan,mint Te. Sohasem elégedett. Na igen, önmagunkat elfogadni nagyon nehéz. És akkor még jönnek azok a pillanatok, amikor a pasik átvágnak, otthagynak, hülyének néznek, sorolhatnám....mennyi minden, amivel egy nőnek szembe kell néznie. És ezek még csak nem is igazi problémák. Mert valójában én is csak ilyesmivel küszködtem, küszködöm, és azt mondom, ha igazságos akarok lenni önmagammal szemben és a sorssal is, micsoda szerencse.

Zsuzsi-lotr 2010.11.30. 03:42:22

Szerintem te irigykedsz. :) Amit nem értem miért van mert tök szexy vagy.Tudom mert láttalak már egy csomószor.Hidd el nekem modellnek is elmehetnél. :)

sophiataylor · http://transpowerfist.wordpress.com/ 2010.11.30. 14:24:54

Az elégedetlenség az, ami hajt minket előre, amitől szebbek, okosabbak, jobbak lehetünk. Ez az érzés vitt minket erre az útra, hiszen túlteng bennünk az önkritika. Legfőképp a genetikai nemünk iránt...
Ezt nagyon jól ki lehet használni. Hogy még többre vigyük, még előrébb jussunk az életben. Ám nem szabad teljesen átadni magunkat neki, nem lehet ez az egyetlen érzésünk magunkkal kapcsolatban. Mert akkor jön a helybenjárás, depresszió, lelki nyomor.
Csak okosan, találjuk meg az arany középutat, mint mindenben, amit az élet adhat. ;-)

яıcнıe 2011.09.04. 16:29:41

Igen, így van ez... először csak ezt szeretném... és mikor megvan, akkor már mást is... egyszerűen.. ismerős érzés... x)
süti beállítások módosítása