HTML

Utolsó kommentek

Elindult a TSOnline közösségi blog

2008.02.27. 00:24 tsonline

Elindult a TSOnline legújabb változata, immár közösségi blog formában. A régi, statikus TSOnline oldal tartalmának nagy részét áttelepítettük ide, a fórumunk pedig változatlanul működik.

A jobb oldali oszlopban megtalálhatóak a régi cikkek, alatta pedig a fórumunk témái.

A fórumközösség két tagjának máris küldtem szerzői meghívót, remélem, ők is írni fognak ide, a blogra. További szerzők meghívása is várható. Aki kedvet érez a blogoláshoz, jelentkezzen kommentben, vagy az e-mail címünkön: tsonline@freemail.hu.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tsonline.blog.hu/api/trackback/id/tr22356034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kókusz86 2008.09.11. 19:12:12

Sziasztok

Olyan emberek el venném fel a kapcsolatot,akikmár jártak Belgrádban a prof Száva-nál...
Kimondottan azért keresem,mert a nem megváltoztató műtéteim utolsó fázisát pénisz kialakítást vele szeretném megcsináltatni...
Szeretném tudni,hogy az Antall Csilla a nyelv fordítást menyiért vállalja???
A 6000-7000 eurós műtétbe beletartozik e a teljes kórházi ellátás,vagy ez csak a műtét ára????
A Száva professzor-al,hogyan tudom felfeni a kapcsolatot??? (lehet ezt esetleg e-mailben)
Előre is köszi.

kovacssziszmo 2010.06.27. 17:59:06

@Kókusz86:
szia!
nem tudom hol tartasz azóta de szeretnék veled beszélni én még nagyon új vagyok itt érdekel te hogy alakulsz.
én 35 éve élek így már próbáltam véget vetni silány életemnek is szóval sok mindenen keresztül mentem.
süti beállítások módosítása